ДП «НАІС» визначило стратегічні цілі за системою OKR: кіберстійкість, технологічність, клієнтоорієнтованість

Колектив державного підприємства «Національні інформаційні системи» провів «Фестиваль OKR» — внутрішню сесію, під час якої кожен підрозділ презентував свої стратегічні цілі, спрямовані на реалізацію спільної візії підприємства — бути національним GovTech-HUB у сфері юстиції. 
Це майданчик, де поєднуються розробка інформаційних сервісів, аналітичні рішення, ІТ-підтримка, кіберзахист та нові ініціативи для задоволення потреб споживачів ДП «НАІС».
Захід був присвячений запровадженню в роботу «НАІС» системи OKR (Objectives and Key Results — постановка ключових цілей і результатів) — набору інструментів, які: 
- забезпечують прозорість у визначенні та досягненні цілей на всіх рівнях організації;
- стимулюють залучення співробітників та покращення комунікацій між підрозділами;
- дозволяють швидко адаптуватися до змін і коригувати стратегію. 
«Колектив НАІС виконує дуже важливу функцію — забезпечення стабільності роботи цифрових сервісів, які використовують щодня мільйони українців. Впровадження системи OKR  допоможе зробити цю роботу ще ефективнішою, адже дозволяє чітко формулювати цілі, узгоджувати їх між командами та бачити спільний результат»,  — зазначив  заступник Міністра юстиції Олександр Білоус, відкриваючи захід.
Своєю чергою, заступниця Міністра з  питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ольга Рябуха, відзначивши високий професійний рівень команди «НАІС», висловила впевненість, що впровадження OKR підвищить цей рівень ще більше, оскільки спонукатиме працівників до зростання, розвитку й удосконалення.
За словами генерального директора ДП «НАІС» Сергія Липки, впровадження OKR є одним із ключових кроків реалізації Стратегії стійкості підприємства, спрямованої на розвиток стабільної, безпечної та ефективної цифрової інфраструктури юстиції.
Він додав, що ці зміни допомагають реалізувати місію підприємства — забезпечувати користувачам безпечний, надійний і зручний доступ до реєстрів та цифрових сервісів юстиції 24/7.
«НАІС стоїть на порозі нових змін, спрямованих на посилення не лише кіберстійкості, а й технологічності та клієнтоорієнтованості, що є невід’ємною частиною цифрової трансформації системи юстиції України», — заявив Сергій Липка.
Серед ключових цілей,  презентованих підрозділами підприємства, — підвищення кіберстійкості цифрової інфраструктури юстиції. Це досягатиметься шляхом розвитку Центру кібербезпеки, фахівці якого зосереджені на попередження кібератак за допомогою безперервного моніторингу, управління вразливостями та навчання персоналу, у тому числі й офіцерів кібербезпеки в територіальних філіях підприємства. 
Також планується впровадження цільового профілю безпеки для захисту державних реєстрів та створення власної навчальної онлайн - платформи для підвищення компетентностей працівників у сфері кіберзахисту. 
Ще одна стратегічна ціль НАІС — формування культури клієнтоорієнтованості.
Підприємство вдосконалює підхід до створення державних цифрових сервісів, орієнтуючись на зручність, прозорість і потреби користувачів.
Вперше в історії НАІС буде проведено опитування серед користувачів, щоб дізнатися рівень їхньої задоволеності послугами та цифровими сервісами підприємства. Отримані результати допоможуть глибше зрозуміти очікування громадян і на цій основі  удосконалювати сервіси, які працюють для людей.

НАІС також зосереджується на зміцненні технологічної стійкості своїх систем, щоб державні сервіси юстиції залишалися безпечними, надійними й доступними для користувачів у будь-яких умовах.

«Попри те, що підприємство почало працювати за системою OKR нещодавно, ми вже бачимо, як це покращило комунікацію між відділами й департаментами. Такий підхід сприяє реалізації спільних цілей і позитивних змін, важливих для покращення сервісів для громадян» — підсумував генеральний директор ДП «НАІС» Сергій Липка, закриваючи «Фестиваль OKR».

ІНШІ НОВИНИ