Шановні користувачі Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України!

Шановні користувачі Єдиних та Державних реєстрів
Міністерства юстиції України!

З 17 серпня 2017 року набирають чинності норми законодавства щодо обов’язкового використання захищених носіїв особистих ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) установами державної форми власності.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 № 75 «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності», для вчинення правочинів, надання адміністративних послуг та інших послуг в електронній формі, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами, установи повинні використовувати виключно захищені носії особистих ключів.

У розумінні Закону України «Про електронний цифровий підпис» захищеним носієм особистого ключа є надійний засіб ЕЦП, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на нього даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із особистими ключами та їх копіюванням.

Принагідно інформуємо, що у головному офісі АЦСК органів юстиції України та його регіональних відділеннях можна придбати захищений носій особистого ключа, одразу згенерувати на ньому ключі та сформувати до них сертифікати (детальніше з порядком надання послуг можна ознайомитись за посиланням https://ca.informjust.ua).

У разі виникнення запитань ви можете звернутись на гарячу лінію Централізованого Кол-центру державного підприємства «Національні інформаційні системи» 0-800-50-85-84 або до філій підприємства.

З повагою

ДП «НАІС».

ІНШІ НОВИНИ