Шановні нотаріуси!

Щиро дякуємо, що долучилися до тестування Системи е-нотаріату, а також залишаєте свої відгуки та пропозиції щодо роботи реєстру!

Для забезпечення оперативного реагування та можливості зворотного зв’язку з Вами, просимо при надсиланні повідомлень про помилки або пропозиції щодо покращення функціоналу Системи е‑нотаріату через вбудовану форму зворотного зв’язку, обов’язково зазначати в полі «Опис» актуальні контактні дані — електронну пошту та номер телефону. Це дозволить нашій команді швидше зв’язатися з Вами для уточнення деталей та вирішення питання.

Після проведення вже надісланих з початку тестування (03.09.2025) звернень та їх систематизації було виявлено дві найпоширеніші помилки в алгоритмі роботи з реєстром, а саме:

1. замовлення бланків - не до кінця доводиться алгоритм замовлення бланків. Через те, що не всі технічні дії щодо прийняття бланків було завершено неможливо завершити нотаріальну дію;

2. заповнення інформацією блок суб’єкта - використовується невірна послідовність здійснення інформаційних обмінів та внесення інформації про суб’єктів нотаріальної дії. Через це інформацію про суб’єктів нотаріальної дії доводиться вносити двічі.

Отже, надаємо додаткову інструкцію з алгоритму замовлення бланків: “Інструкція щодо бланків”, а також алгоритм послідовність здійснення інформаційних обмінів та внесення інформації про суб’єктів нотаріальної дії: “Інструкція щодо заповнення інформації про суб’єктів”.

Також, додатково звертаємо Вашу увагу, що за посиланням https://e-notariat.minjust.gov.ua/  в блоці «Навчальні матеріали» є можливість переглянути відеоінструкції по роботі з Системою е-нотаріату.

Державне підприємство «Національні інформаційні системи».

ІНШІ НОВИНИ