
05.09.2025
Дякуємо за участь у тестуванні Системи е-нотаріату та доводимо до вашого відома, що учасникам тестування Системи е-нотаріату необхідно врахувати наступне.
У разі, якщо після 24 березня 2025 року при роботі з будь-яким з реєстрів з переліку Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, були внесені зміни до Ваших облікових даних, зокрема:
1) змінено пароль;
2) отримано новий сертифікат кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
3) ви почали працювати з Єдиними та Державними реєстрами, держателем яких є Міністерство юстиції України;
4) здійснили перехід до іншої організації,
то для забезпечення можливості роботи з тестовою версією Системи е-нотаріату вам необхідно виконати наступні дії:
1. В разі отримання нового сертифікату КЕП – перейти за посиланням на тестове оточення https://register.edu.nais.gov.ua та, натиснувши кнопку “Реєстрація”, подати заявку на реєстрацію нового сертифікату на тестовому оточенні. За 2 (дві) години знову здійснити вхід на тестове середовище Системи е-нотаріату.
2. В разі переходу до іншої організації чи початку нотаріальної діяльності – звернутись до кол-центру ДП «НАІС» (0-800-508-584) для заведення Ваших даних на тестовому середовищі системи та після отримання підтвердження, що дані заведено, подати заявку на реєстрацію нового сертифікату по алгоритму зазначеному в п.1.
3. В разі, якщо за вказаний період виконувалась зміна паролю користувача, необхідно звернутись до кол-центру ДП «НАІС» (0-800-508-584) для отримання нового тимчасового паролю.
4. Якщо Ви зараз проходите навчання роботі з реєстрами і бажаєте долучитись до тестування Системи е-нотаріату, зверніться до кол-центру ДП «НАІС» (0‑800-508-584) для надання Вам відповідних прав.