Удосконалення процесу подачі та обробки заяв та звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадян поданих через мережу Інтернет

Станом на сьогоднішній день успішно функціонує пілотний проект щодо подачі заяв та звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану за допомогою Веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»*, який був запроваджений Міністерством юстиції України у 2015 році.

За допомогою Веб-порталу будь-яка фізична особа може подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану (учасника пілотного проекту) заяву або звернення через мережу Інтернет.

ДП «НАІС» постійно проводяться роботи з удосконалення Єдиних та Державних реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України.

Наразі, з метою оптимізації процесу обслуговування громадян, ДП «НАІС» проведено чергове оновлення програмного забезпечення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, в якому співробітникам відділів ДРАЦС (учасникам пілотного проекту) надано можливість отримувати інформацію про послуги оплачені через Веб-портал в режимі онлайн, шляхом формування відповідних відомостей безпосередньо засобами Реєстру.

До впровадження такої можливості, працівникам ДРАЦСів доводилось очікувати офіційного підтвердження оплат, що сповільнювало процес обробки звернень громадян.

* на виконання Наказу Міністерства юстиції України від 09.07.2015 № 1187/5 «Про запровадження пілотного проекту щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет».

 

Перелік відділів державної реєстрації актів цивільного стану - учасників пілотного проекту

ІНШІ НОВИНИ