В АСВП доопрацьовано функціонал ведення діловодства

Державне підприємство «Національні інформаційні системи» 06.06.2025 оновило програмне забезпечення Автоматизованої системи виконавчого провадження (АСВП).

У рамках проведеного оновлення у  функціоналі АСВП доопрацьовано процес ведення діловодства в органах державної виконавчої служби/приватними виконавцями*.

Поточним оновленням:

➣ реалізовано можливість формування та подальшого збереження Журналів обліку виконавчих проваджень, Журналів реєстрації вихідної кореспонденції, Журналів реєстрації документів про відкриття виконавчого провадження та Журналів реєстрації загальної вхідної кореспонденції;

➣ переглянуто та модифіковано процес реєстрації вхідного документу (в частині обов`язковості заповнення низки полів, а також обов`язковості завантаження скан-копії документу для всіх видів документів);

➣ для картки вхідного документу додано поле «Дата передачі», в якому особою, відповідальною за ведення діловодства, зазначатиметься фактична дата передачі документа виконавцю;

оновлено шаблони Журналу реєстрації загальної вхідної кореспонденції, Журналу реєстрації документів про відкриття виконавчого провадження та Журналу обліку виконавчих проваджень;

➣ забезпечено можливість накладати кваліфікований електронний підпис на сформовані Журнали;

➣ впроваджено ведення історії зміни картки вхідного документу;

➣ для зручності виконавців у блок «Повідомлення» додано новий каталог «Вхідні/виконавчі документи», який поділяється на 2 реєстри:

«Вхідні документи» (міститиме перелік вхідних документів, які були призначені виконавцю);

«Виконавчі документи» (міститиме перелік виконавчих проваджень, які надійшли на виконання виконавцю).

Крім того, здійснено ряд інших покращень та виправлено низку помилок в роботі АСВП, що націлено на оптимізацію процесу роботи користувачів АСВП.

* Відповідно до змін, що передбачені наказом Міністерства юстиції України від 27.06.2024 №1924/5.

ІНШІ НОВИНИ