20.11.2024
Сьогодні, 8 серпня 2019 року, за підтримки Проєкту ЄС «Право-Justice», розпочав роботу дводенний семінар для директорів філій державного підприємства «Національні інформаційні системи».
Серед учасників заходу: генеральний директор державного підприємства «Національні інформаційні системи» Станіслав Лур’є разом із працівниками ДП «НАІС», міжнародний експерт по електронній юстиції Проєкту ЄС «Право-Justice» (Естонія) Івар Талло та директори філій ДП «НАІС».
Семінар розпочався із виступу генерального директора ДП «НАІС» Станіслава Лур’є, який привітав усіх учасників семінару та розповів про загальні засади діяльності Підприємства. Під час свого виступу, Станіслав Лур’є висвітлив поточний стан матеріально-технічного забезпечення, організаційні питання діяльності філій, а також зупинився на основних засадах використання сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу (API) Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та перспективах розвитку цього напрямку Підприємством. Особливу увагу генеральний директор ДП «НАІС» приділив питанню використання послуги SMS-інформування власників нерухомості про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, з метою запобігання рейдерству.
Також, на початку заходу виступив міжнародний експерт по електронній юстиції Проєкту ЄС «Право-Justice» (Естонія) Івар Талло, який подякував усім, хто сьогодні долучився до участі у заході та побажав учасникам успішної роботи.
В ході семінару, про новації законодавства щодо роботи системи Єдиних та Державних реєстрів детально розповів начальник Відділу забезпечення взаємодії з філіями Костянтин Шевченко. В той же час, Станіслав Лур’є відповів на ключові питання працівників філій.
Окрім того, в рамках дискусії, присвяченій питанням трансформації законодавства та технологічним змінам у сфері електронних довірчих послуг, директор Департаменту систем електронного цифрового підпису та електронної ідентифікації Юрій Козлов, презентував законодавчі та технологічні новації, розповів про переваги послуг надавача електронних довірчих послуг «АЦСК органів юстиції України», а також продемонстрував присутнім, як використовувати Mobile ID в інформаційних системах.
Друга частина семінару була присвячена питанню подальшого впровадження електронного документообігу на Підприємстві. В процесі дискусії, директор Департаменту інформаційного та організаційного забезпечення Леонід Буравльов, разом із заступницею директора департаменту – начальницею відділу документального забезпечення Департаменту інформаційного та організаційного забезпечення Оленою Тимчик та аналітиком консолідованої інформації відділу аналітичного супроводження Департаменту інформаційного та організаційного забезпечення Романом Сябруком, розповів про перспективи розвитку електронного документообігу та відповів на актуальні питання функціонування електронного документообігу на Підприємстві. Також, Леонід Буравльов розповів, що наступним етапом є інтеграція системи електронного документообігу «АСКОД» до Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та впровадження нових видів внутрішніх документів в електронній формі. До участі в обговореннях долучилася директорка Департаменту фінансів та економіки Олена Чепуренко та відповіла на актуальні питання присутніх щодо особливостей оформлення документів щодо господарської діяльності.
В рамках дводенного семінару, також передбачено обговорення змін до програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Державного реєстру актів цивільного стану громадян, а також практичних аспектів електронного документообігу на Підприємстві.